13 Şubat 2014 Perşembe

En güzel Blog Yarışması




Blogların birbirini desteklemesi için açılmış  www.blogdeposu.blogspot.com isimli blogun yakın takipçilerindenim. Blogunuz varsa ve tanıtmak istiyorsanız çeşitli kategorilerden hangisine dahil edeceğinize karar verip blogunuzu blogdeposu' na ekleyebiliyorsunuz. Benim blogum da '' Aile Blogları''  kategorisinde yer almakta.

Şimdi yeni bir yarışma var blogta.. En güzel blog yarışması. Ben de şansımı denemek istedim bu yarışmada. Siz de katılmak isterseniz http://blogdeposu.blogspot.com.tr/2014/02/en-guzel-blog-yarismasi.html adresinden başvuru yapabilirsiniz. 

Kendi bloguma ve katılan tüm bloglara bol şans diliyorum. Kazanmasanız bile blogunuzun tanıtımına çok katkısı olduğu için www.blogdeposu.blogspot.com 'u herkese tavsiye ediyorum. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder