9 Ocak 2014 Perşembe

İkiz Bebek Bekleyenler, Hamile Yastığı Kullanmalısınız:)

Hamile olduğunuzu öğrendiğiniz andan itibaren eskiden belli olmasını istemediğiniz göbeğinizin bir an önce büyümesini istersiniz. Kocaman bir göbeğiniz olsun hamile olduğunuz anlaşılsın. İkiz hamilelerin bu istekleri çok çabuk gerçekleşir. Henüz hamileliğinize alışamadan kocaman bir karnınız olmuştur bile. İlerleyen aylarda daha da büyüyen karnınızla hareket etmek, yatmak oldukça zorlaşır. Zaten bir süre sonra artık birçok hareketiniz kısıtlanmıştır ve belki de sürekli yatmak zorunda kalırsınız.

Karın büyüdükçe ve kilo alımı arttıkça gece uykularınız zorlaşabilir. Bir taraftan diğer yana dönmek için destek almak zorunda kalabilirsiniz. Tabi karnınız belinize baskı yaptığından bel ve sırt ağrısı problemi yaşayabilirsiniz. Bu dönemleri rahat atlatabilmek için hamile yastıkları gerçekten faydalı. Hamile yastığını ne kadar erken kullanmaya başlarsınız  o kadar çok rahat ettiğinizi görecekseniz. Özellikle ikiz gebelerin karınları erkenden büyüdüğü için hamile yastıkları onlar için daha çok gerekli diye düşünüyorum.

Ben hamileliğimin son aylarını yatarak geçirdim. Doktor artık yatmalısın dediğinde henüz yirmi sekizinci haftamdaydım. Sürekli yatmaya başlayınca hamile yastığı almaya karar verdim. Zaten yatarken belime ve sırtıma yastıklar koyarak yatıyordum. Hamile yastığının daha pratik olacağını düşünerek hemen aldım. '' Keşke daha önce alsaymışım '' ve '' İyiki almışım '' dediğim bir ürün oldu benim için. Çünkü oldukça rahat ve kullanışlıydı. Zorlu günlerimde bana eşlik etti.


Hamile yastığı sırtınız, beliniz  ve karnınızı desteklediği için rahat bir şekilde yatmanızı sağlıyor; sağa ya da sola dönmenizi, yataktan kalkmanızı kolaylaştırıyor. Ben bel ve sırt ağrısı yaşamadım çok fazla. Hamile yastığının etkili olduğunu düşünüyorum bu durumumda. Büyük bir hamile yastığı ile daha çok rahat ettiğinizi göreceksiniz. Kesinlikle tüm hamilelerin bu yastıklardan kullanmasını tavsiye ederim.

Doğumdan sonra ortadan ilk kaldırdığım uzun süre bana eşlik eden hamile yastığım oldu. Bana çok faydalı olmasına rağmen artık vedalaşma vakti gelmişti. Onu artık görmek istemiyordum. Onu gördükçe hiç kalkmadan yattığım günler haftalar geliyordu aklıma. Öylece kaldırdım ortadan. Anılarımla birlikte şimdi dolabımın bir köşesinde yeni bir hamileye hediye edilmek üzere bekliyor. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder